yeni şarkı sözleri

KIVIRCIK ALİ - HASRET TÜRKÜ SÖZÜ

kıvırıcık ali 2014
KIVIRCIK ALİ - HASRET TÜRKÜSÜ 2014

Birini gördüm topraklarda
Nedense suskun bir şey arar
Yaklaştım yanına sordum ki neden
Başını salladı dedi ki hasret

Anladım arıyordu bir yalancıyı
Arıyordu onu çok uzaklarda
Bakınca gözlerine mutsuz hüzünlü
Dedi ki ben aşka sevgiye hasret

KIVIRCIK ALİ 2014 HASRET ALBÜMÜ TÜRKÜLERİ
  1. Kıvırcık Ali - Yareler Beni Türküsü
  2. Kıvırcık Ali - Sen Yalan mıydın Türküsü
  3. Kıvırcık Ali - Dokunmayın Türküsü
  4. Kıvırcık Ali - Kar Dağları Türküsü
  5. Kıvırcık Ali - Gel de Benden Sor Türküsü
  6. Kıvırcık Ali - Soydu Yediler Türküsü
  7. Kıvırcık Ali - Aybükem Türküsü
  8. Kıvırcık Ali - Hasret Türküsü
  9. Kıvırcık Ali - Kalan Kalır Türküsü
  10. Kıvırcık Ali - Çağlar da Geçer Türküsü
  11. Kıvırcık Ali - Hey Gidi Sevdam Türküsü
  12. Kıvırcık Ali - Dün de Ağladım Bugün de Türküsü
kıvırcık ali 2014 albümü, kıvırcık ali 2014 yeni türküleri, kıvırcık ali hasret türküsü 2014, kıvırcık ali 2014 hasret sözleri, kıvırcık ali yeni albümü 2014, kıvırcık ali hasret albümü 2014, kıvırcık ali hasret türkü sözleri 2014, anladım arıyordu bir yalancıyı türküsü kıvırcık ali, kıvırcık ali dedi ki ben aşka sevgiye hasret, başını salladı dedi ki hasret kıvırcık ali

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.