yeni şarkı sözleri

KIVIRCIK ALİ - DÜN DE AĞLADIM BUGÜN DE SÖZLERİ

kıvırıcık ali 2014
KIVIRCIK ALİ-DÜN DE AĞLADIM BUGÜN DE TÜRKÜSÜ

Ben o dostan ayrılalı
Dün de aladım bugün de
Hasret kaldım dost yüzüne
Dün de aladım bugün de

Ben o dostan ayrılalı
Dün de aladım bugün de
Hasret kaldım dost yüzüne
Dün de aladım bugün de

Garip gönlüm yandı nara
Düştüm böyle ahu zara
Dost sinemde açtı yare
Dün de aladım bugün de

Garip gönlüm yandı nara
Düştüm böyle ahu zara
Dost sinemde açtı yare
Dün de aladım bugün de

Azdı sinemdeki yarem
Bulunmaz derdime çarem
En sonunda oldum verem
Dün de aladım bugün de

Azdı sinemdeki yarem
Bulunmaz derdime çarem
En sonunda oldum verem
Dün de aladım bugün de
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Garip bektaş dertli kulum
Dostan geldi bana zulüm
Bak perişan oldu halım
Dün de aladım bugün de

Garip bektaş dertli kulum
Dostan geldi bana zulüm
Bak perişan oldu halım
Dün de aladım bugün de

KIVIRCIK ALİ 2014 HASRET ALBÜMÜ TÜRKÜLERİ
  1. Kıvırcık Ali - Yareler Beni Türküsü
  2. Kıvırcık Ali - Sen Yalan mıydın Türküsü
  3. Kıvırcık Ali - Dokunmayın Türküsü
  4. Kıvırcık Ali - Kar Dağları Türküsü
  5. Kıvırcık Ali - Gel de Benden Sor Türküsü
  6. Kıvırcık Ali - Soydu Yediler Türküsü
  7. Kıvırcık Ali - Aybükem Türküsü
  8. Kıvırcık Ali - Hasret Türküsü
  9. Kıvırcık Ali - Kalan Kalır Türküsü
  10. Kıvırcık Ali - Çağlar da Geçer Türküsü
  11. Kıvırcık Ali - Hey Gidi Sevdam Türküsü
  12. Kıvırcık Ali - Dün de Ağladım Bugün de Türküsü
kıvırcık ali 2014 albümü, kıvırcık ali 2014 yeni türküleri, kıvırcık ali dün de ağladım bugün de türküsü 2014, kıvırcık ali 2014 garip gönlüm yandı nara sözleri, kıvırcık ali yeni albümü 2014, kıvırcık ali hasret albümü 2014, kıvırcık ali dün de ağladım bugün de türkü sözleri 2014, ben o dosttan ayrılalı türküsü kıvırcık ali, kıvırcık ali dün de ağladım bugün de, kıvırcık ali hasret kaldım dost yüzüne

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.