yeni şarkı sözleri

KIVIRCIK ALİ - YARELER BENİ TÜRKÜ SÖZÜ

kıvırıcık ali 2014
KIVIRCIK ALİ - YARELER BENİ TÜRKÜSÜ 2014

Hançer midir nedir yar bakışların
Hançer midir nedir yar bakışların
Yareler yareler yareler beni...
Gönülden gönüle o bakışların
Pareler pareler pareler beni...
Gönülden gönüleo bakışların
Pareler pareler pareler beni...
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Bir eşin yok tek gelmişsin cihane
Bir eşin yok tek gelmişsin cihane
Okursun meydanı devri devrane
Ben ölürsem başındaki çevreme
Saralar saralar saralar beni
Ben ölürsem başındaki çevreme
Saralar saralar saralar beni

Mahmud Erdal figan edem güllere
Mahmud Erdal figan edem güllere
Karışayım boz bulanık sellere
Adısanı bilinmedik yerlere
Süreler süreler süreler beni
Süreler süreler süreler beni
İsmi cismi bilinmedik yerlere
Süreler süreler süreler beni

KIVIRCIK ALİ 2014 HASRET ALBÜMÜ TÜRKÜLERİ
  1. Kıvırcık Ali - Yareler Beni Türküsü
  2. Kıvırcık Ali - Sen Yalan mıydın Türküsü
  3. Kıvırcık Ali - Dokunmayın Türküsü
  4. Kıvırcık Ali - Kar Dağları Türküsü
  5. Kıvırcık Ali - Gel de Benden Sor Türküsü
  6. Kıvırcık Ali - Soydu Yediler Türküsü
  7. Kıvırcık Ali - Aybükem Türküsü
  8. Kıvırcık Ali - Hasret Türküsü
  9. Kıvırcık Ali - Kalan Kalır Türküsü
  10. Kıvırcık Ali - Çağlar da Geçer Türküsü
  11. Kıvırcık Ali - Hey Gidi Sevdam Türküsü
  12. Kıvırcık Ali - Dün de Ağladım Bugün de Türküsü
kıvırcık ali 2014 albümü, kıvırcık ali 2014 yeni türküleri, kıvırcık ali yareler beni türküsü 2014, kıvırcık ali 2014 yareler yareler beni sözleri, kıvırcık ali yeni albümü 2014, kıvırcık ali hasret albümü 2014, kıvırcık ali hançer midir nedir yar bakışların türkü sözleri 2014

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.