yeni şarkı sözleri

KIVIRCIK ALİ - SEN YALAN MIYDIN SÖZLERİ

kıvırıcık ali 2014
KIVIRCIK ALİ - SEN YALAN MIYDIN

Nice kahır dolu dertli günümde
Beni yalnız koyup kaybolan mıydın?
Ben seni koymuşken dostun yerine,
Savruldun havaya kül duman mıydın?

Nice kahır dolu dertli günümde
Beni yalnız koyup kaybolan mıydın?
Ben seni koymuşken canım yerine,
Savruldun havaya kül duman mıydın?
Yoksa insan değil bir yılan mıydın? soysuz,
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydn?
Çürüsün ağacın kurusun dalın
Sevdan yalan, sözün yalan, sen yalan mıydın?

Yoksa insan değil bir yılan mıydın? soysuz,
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydn?
Kurusun güllerin bozulsun bağın.
Gecen yalan, günün yalan, sen yalan mıydın?
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ben sana kıymayıp incitmez iken
Derdimin üstüne dert koyan mıydın
Dağlanmış ömrümü sana vermişken
Yıktın ocağımı bir talan mıydın

Ben sana kıymayıp incitmez iken
Derdimin üstüne dert koyan mıydın
Dağlanmış ömrümü sana vermişken
Yıktın ocağımı bir talan mıydın

Yoksa insan değil bir yılan mıydın? soysuz,
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydn?
Çürüsün ağacın kurusun dalın
Aşkın yalan, sevdan yalan, sen yalan mıydın?

Yoksa insan değil bir yılan mıydın? soysuz,
Yalan mıydın söyle hep yalan mıydn?
Kurusun güllerin bozulsun bağın.
Aşkın yalan, sevdan yalan, sen yalan mıydın?

KIVIRCIK ALİ 2014 HASRET ALBÜMÜ TÜRKÜLERİ
  1. Kıvırcık Ali - Yareler Beni Türküsü
  2. Kıvırcık Ali - Sen Yalan mıydın Türküsü
  3. Kıvırcık Ali - Dokunmayın Türküsü
  4. Kıvırcık Ali - Kar Dağları Türküsü
  5. Kıvırcık Ali - Gel de Benden Sor Türküsü
  6. Kıvırcık Ali - Soydu Yediler Türküsü
  7. Kıvırcık Ali - Aybükem Türküsü
  8. Kıvırcık Ali - Hasret Türküsü
  9. Kıvırcık Ali - Kalan Kalır Türküsü
  10. Kıvırcık Ali - Çağlar da Geçer Türküsü
  11. Kıvırcık Ali - Hey Gidi Sevdam Türküsü
  12. Kıvırcık Ali - Dün de Ağladım Bugün de Türküsü
kıvırcık ali 2014 albümü, kıvırcık ali 2014 yeni türküleri, kıvırcık ali sen yalanmıydın türküsü 2014, kıvırcık ali 2014 sen yalanmıydın sözleri, kıvırcık ali yeni albümü 2014, kıvırcık ali hasret albümü 2014, kıvırcık ali sen yalan mıydın türkü sözleri 2014, kurusun güllerin bozulsun bağın türküsü kıvırcık ali, kıvırcık ali yoksa insan değil bir yılanmıydın, başkın yalan sevdan yalan kıvırcık ali

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.