yeni şarkı sözleri

MABEL MATİZ A CANIM ŞARKI SÖZLERİ

MABEL MATİZ A CANIM ŞARKI SÖZLERİ

Sana öyle dargınım ki oo
Hisler içimde karışıyo
Kendimi bile beğenmiyorum oo
Şeytanım şuurumla savaşıyo

Hissediyorsan sen de bir dökül o zaman
Evimden, yurdumdan mı kovucan
Akmıyorsa benden bu kadar o zaman
Elinle koysan da bulunmam

Harcarım ben de beşerim bak
Sazımın telleri toprak
Beni baştan bir çıkarırsan
Nasıl yandık haberin yok

Seviyorsun, sevmiyorsun
Sevdalık bunun neresinde
Kantar hep kendinden mi yana
Har vurup, harman savurduğun halde

Hissediyorsan sen de bir dökül o zaman
Evimden, yurdumdan mı kovucan
Akmıyorsa benden bu kadar o zaman
Elinle koysan da bulunmam

Harcarım ben de beşerim bak
Sazımın telleri toprak
Beni baştan bir çıkarırsan
Nasıl yandık haberin yok

2018 MABEL MATİZ MAYA ALBÜMÜ 
Mabel Matiz-Intro
Mabel Matiz-Fırtınadayım
Mabel Matiz-A Canım
Mabel Matiz-Mendilimde Kırmızım Var (Feat.Sibel Gürsoy)
Mabel Matiz-Öyle Kolaysa
Mabel Matiz-Babamı Beklerken
Mabel Matiz-Sarmaşık
Mabel Matiz-Çukur
Mabel Matiz-Ya bu İşler Ne
Mabel Matiz-Ayrılık Buna Denir
Mabel Matiz-Dualar Değişir 
Mabel Matiz-Kalbimde Azap (Feat.Gülden Karaböcek)
Mabel Matiz-Boyalı Da Saçların
Mabel Matiz-Yaban
Mabel Matiz-Pembe
Mabel Matiz-Sarışın Değil
Mabel Matiz-Mükemmeli
Mabel Matiz-Yıldızların Peşinde
Mabel Matiz-Dualar Değişir (Alternative Version)
Mabel Matiz-Kara Beyaz Kedi
Mabel Matiz-Pembe (Taner Yücel Version)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.