yeni şarkı sözleri

DELİ YAZAR HADİ GEL ŞARKI SÖZLERİ

DELİ YAZAR HADİ GEL ŞARKI SÖZLERİ

Geçmez,geceler artık 

Öldürür senin özlemin 

Kalbim bakmaz başkasına 

Baksa da çapkın gözlerim 

Unuturdum sandım 

Unutamam imkansız 

Yalanına kandım ben 

Hadi git vicdansız 

Ya da gitme gel 

Gecenin karanlığında 

Ama gitme gel 

Güneşin aydınlığında 

Ama lütfen gel 

Ben bitti sandığımda 

Kalbim bekliyor seni bak 

Geleceksen gel,gel,gel 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel canım,canım,canım 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel yarim,yarim,yarim 

Hadi gel yarim 

Peşinden çok koştum ya 

Kendini bi şey mi zannettin 

Ben sana yürüdükçe 

Sen kendini mi kaybettin 

Vurdum vurdum duymaz 

Bu iş bu kadar mı basit 

Giden insan durmaz 

Gideceksen hadi git 

Ya da gitme gel 

Gecenin karanlığında 

Ama gitme gel 

Güneşin aydınlığında 

Ama lütfen gel 

Ben bitti sandığımda 

Kalbim bekliyor seni bak 

Geleceksen gel,gel,gel

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.