yeni şarkı sözleri

TARKAN ACIMASIZ ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN ACIMASIZ ŞARKISI SÖZLERİ

Her şeyini toplayıp basıp gitmişsin
İnsanoğlu nankördür değişir demişsin
Acımasızsın çok acımasız
Bir de yalancı, bir de insafsız
Ne desem yetmez

Sen bu şarkıyı dinlerken
Bir ihtimal sevişirken
Ben burada bir yerlerde
Kahredip duruyorum

Resimlere bakamadım
Eşyaları atamadım
Mutlu sonlar düşmanı
Öyle gitmekle olmuyor
Hep var

Sen benim kalbimde
Bir yara açtın
Bana yalnızlıklardan
Yalnızlık yaptın

Hiç açılmadan kaybolan
Mektuplar gibisin
Ben oyundan çıkıyorum
Hayalim girsin
Bu çile bitsin

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.