yeni şarkı sözleri

TARKAN SEVDAM TEK NEFES SÖZLERİ

TARKAN SEVDAM TEK NEFES SÖZLERİ

Beni gör Tanrım bir bak neredeyim
Çölleri aştım yar izindeyim
Sanma ki şaştım ilk sözümdeyim
Beni ara sor, gör ne haldeyim

Karlara vardım, dağları yardım
Hasrette sabır günümü aştım
Her dönemeçte yol biter sandım
Ya sen gel bana, ya gel de geleyim

Yıldıza sarındım, aya tutundum
Sevdam tek nefes kaldı yutkundum
Ben doğduğum günden beri bozgunum
Zamanı dersen öl de öleyim

Su akar gider bilmem nereye
Gül neden mahkum onca dikene
Uzar kısalır bir günde gölge
Bir oyunsa bu söyle bileyim

Karlara vardım, dağları yardım
Hasrette sabır günümü aştım
Her dönemeçte yol biter sandım
Ya sen gel bana, ya gel de geleyim

Yıldıza sarındım, Aya tutundum
Sevdam tek nefes kaldı yutkundum
Ben doğduğum günden beri bozgunum
Zamanı dersen öl öleyim

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.