yeni şarkı sözleri

TARKAN BAL KÜPÜ SÖZLERİ

TARKAN BAL KÜPÜ SÖZLERİ

Nasıl Bir Şeysin Sen,
Bu Güzellik Nereden
Aklım Uçtu Resmen
Birileri Tutsun

Nasıl Bir Şeysin Sen,
Bu Güzellik Nereden
Aklım Uçtu Resmen
Birileri Tutsun

Bal Küpü Mübarek,
İçine Bir Düşsek
Ne Mümkün Vazgeçmek
Geçen Taş Olsun

Koynundaki Bahçeye,
Niyetim Var Girmeye
Meyvesinden Tatmaya,
Haberin Olsun  Haberin Olsun

Çok Beter
Bu Nasıl İş Be Kız Yeter
İnsanız Be Can Çeker
Senin Hiç İnsafın Yok Mu?

Akşama
El Yatınca Uykuya,
Tenindeki Kuytuya
Sokulmak Söyle Suç Mu?

Sen Yanımdan Geçerken
Gözüm Gözüme Değerken
Ben Çıra Gibi Yanarken
Sonum Hayırlı Olsun

Bal Küpü Mübarek,
İçine Bir Düşsek
Ne Mümkün Vazgeçmek
Geçen Taş Olsun

Koynundaki Bahçeye,
Niyetim Var Girmeye
Meyvesinden Tatmaya,
Haberin Olsun Haberin Olsun

Çok Beter
Bu Nasıl İş Be Kız Yeter
İnsanız Be Can Çeker
Senin Hiç İnsafın Yok Mu?

Akşama
El Yatınca Uykuya,
Tenindeki Kuytuya
Sokulmak Söyle Suç Mu?

Çok Beter
Bu Nasıl İş Be Kız Yeter
İnsanız Be Can Çeker
Senin Hiç İnsafın Yok Mu?

Akşama
El Yatınca Uykuya,
Tenindeki Kuytuya
Sokulmak Söyle Suç Mu?

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.