yeni şarkı sözleri

HADİSE SIFIR TOLERANS ŞARKI SÖZLERİ

2017 HADİSE SIFIR TOLERANS ŞARKI SÖZLERİ

Her şey burada bitti
Toparlan gidiyorsun
Zamana bırakmadım
Tehlike arz ediyorsun

Suç üstü tövbeler
Kalbe ağır darbeler
İlahi sevgilim
Sen kimi kandırıyorsun

Yalnızlık bu ilişki
Bu ne yaman çelişki
Ki senden sakınmadım
Ben hep közü karaydım

Bi tatlı tesadüfken
Şimdi acı tecrüben oldun
Ben de yanıldım
Sen hep biraz yalandın...
yeni-sarkisozleri.blogpot.com
Sıfır tolerans hadi git durma
Yüreğim soğudu yakamam bidaha
Kısasa kısasa aşk alır verdiğini
Acısı kalır son sözü söyleyenin

Sıfır tolerans hadi git durma
Yüreğim soğudu yakamam bir daha
Kısasa kısasa aşk alır verdiğini
Acısı kalır son sözü söyleyenin

2017 HADİSE ŞAMPİYON ALBÜMÜ ŞAKILARI
01 Hadise-Farkımız Var Şarkısı
02 Hadise-Telefon Rehberi Şarkısı
03 Hadise-Sıfır Tolerans Şarkısı
04 Hadise-Aşk Dediğin  Şarkısı
05 Hadise-Rezerve Şarkısı
06 Hadise-Kafa Tutuyor Şarkısı
07 Hadise-Şampiyon Şarkısı
08 Hadise-Sıfır Tolerans (Mahmut Orhan Remix) Şarkısı
09 Hadise-Şampiyon (Gürcell Remix) Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.