yeni şarkı sözleri

HADİSE KAFA TUTUYOR ŞARKI SÖZLERİ

HADİSE KAFA TUTUYOR ŞARKI SÖZLERİ

Hayrola ne bu sende ki sonsuz hudutsuz cesaret
Dilin kemiği olmaz birazcık dikkat et
Senin dengin de belki seni arıyordur
Aklını yalnız bırakma koş ona yardım et

Lütfen bi aynaya bak
Bir şeyi de tadında bırak
İhtimaller maalesef
Sana çok çok uzak

Daha dünkü bebe acıdım garibe
Benim gibi rakibe kafa tutuyor
Tersimi bilmiyor her topa giriyor
Tereciye tereyle hava atıyor

Daha dünkü bebe acıdım garibe
Benim gibi rakibe kafa tutuyor
Tersimi bilmiyor her topa giriyor
Tereciye tereyle hava atıyor

Hayrola ne bu sende ki sonsuz hudutsuz cesaret
Dilin kemiği olmaz birazcık dikkat et
Senin dengin de belki seni arıyordur
Aklını yalnız bırakma koş ona yardım et

Lütfen bi aynaya bak
Bir şeyi de tadında bırak
İhtimaller maalesef
Sana çok çok uzak

Daha dünkü bebe acıdım garibe
Benim gibi rakibe kafa tutuyor
Tersimi bilmiyor her topa giriyor
Tereciye tereyle hava atıyor
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Daha dünkü bebe acıdım garibe
Benim gibi rakibe kafa tutuyor
Tersimi bilmiyor her topa giriyor
Tereciye tereyle hava atıyor

2017 HADİSE ŞAMPİYON ALBÜMÜ ŞAKILARI
01 Hadise-Farkımız Var Şarkısı
02 Hadise-Telefon Rehberi Şarkısı
03 Hadise-Sıfır Tolerans Şarkısı
04 Hadise-Aşk Dediğin  Şarkısı
05 Hadise-Rezerve Şarkısı
06 Hadise-Kafa Tutuyor Şarkısı
07 Hadise-Şampiyon Şarkısı
08 Hadise-Sıfır Tolerans (Mahmut Orhan Remix) Şarkısı
09 Hadise-Şampiyon (Gürcell Remix) Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.