yeni şarkı sözleri

ZERRİN ÖZER - ZALİM ŞARKI SÖZÜ

sevda zindanları
ZERRİN ÖZER-ZALİM ŞARKISI 2014

Fırtınalar çıksın yüreğimde
Sana dahil olan her şey yok olsun bende
Ateşe yansın bedenin
Sana dahil olan her şey kül olsun bende
Sana dahil olan her şey yok olsun bende
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Zalim, hayırsız, vicdansız
Oldun bana...
Zalim, hayırsız, vicdansız
Oldun bana...

Irmaklar aksın üstümden
Sana dahil olan her şey yok olsun bende
Depremler olsun beynimde
Sana dahil olan her şey yıkılsın olsun bende
Sana dahil olan her şey yıkılsın olsun bende

Zalim, hayırsız, vicdansız
Oldun bana...
Zalim, hayırsız, vicdansız
Oldun bana...

ZERRİN ÖZER 2014 SEVDA ZİNDANLARI ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Zerrin Özer-Sevda Zindanları Şarkısı
02- Zerrin Özer-Zalim Şarkısı

zerrin özer 2014, zerrin özer zalim 2014, zalim sözleri zerrin özer, zalim hayırsız vicdansız oldun bana sözleri zerrin özer, zerrin özer fırtınalar çıksın sözleri , zerrin özer yeni şarkısı 2014

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.