yeni şarkı sözleri

ZERRİN ÖZER - SEVDA ZİNDANLARI ŞARKI SÖZÜ

sevda zindanları
ZERRİN ÖZER-SEVDA ZİNDANLARI ŞARKISI 2014

Sevda zindanlarında kabuslar gördüm.
Vuruldum zincirlere ölmeden öldüm.
Yıllardır peşindeyim sanki bir kördüm.
Bak şimdi uyandım karşındayım.

Sevda zindanlarında kabuslar gördüm
Vuruldum zincirlere ölmeden öldüm
Yıllardır peşindeyim sanki bir kördüm
Bak şimdi uyandım karşındayım.

Beni zor saatlerde, boş vaatlerle,
Dar zamanımda kandırma.
Boşver unut beni, hiç yokmuşum gibi,
Bensizliğine hiç aldırma.

Beni zor saatlerde, boş vaatlerle
Dar zamanımda kandırma.
Boşver unut beni, hiç yokmuşum gibi,
Bensizliğine hiç aldırma.

Yüreğim bozgunlarda ihanet gördüm.
Vuruldum bir köşede ölmeden öldüm.
Aşkın ateşindeydim geriye döndüm.
Kırdım zincirleri karşındayım.

Beni zor saatlerde boş vaatlerle,
Dar zamanımda kandırma.
Boşver unut beni hiç yokmuşum gibi,
Bensizliğine hiç aldırma.
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Beni zor saatlerde boş vaatlerle,
Dar zamanımda kandırma.
Boşver unut beni hiç yokmuşum gibi,
Bensizliğine hiç aldırma.

Söz ve Müzik: Kemal Boran

ZERRİN ÖZER 2014 SEVDA ZİNDANLARI ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Zerrin Özer-Sevda Zindanları Şarkısı
02- Zerrin Özer-Zalim Şarkısı

zerrin özer 2014 , zerrin özer sevda zindanları 2014, sevda zindanları sözleri zerrin özer, ben boş vaatlerler zerrin özer 2014, zerrin özer beni zor saatlerde boş vaatlerle şarkısı 2014, zerrin özer yeni şarkısı 2014

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.