yeni şarkı sözleri

HADİSE - PRENSES ŞARKI SÖZÜ

HADİSE-PRENSES ŞARKISI 2014


Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın
Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...
İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım
Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...
İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım


HADİSE 2014 TAVSİYE ALBÜMÜ ŞARKILARI


01. Hadise - Yaz Günü Şarkı Sözü
02. Hadise - Nerdesin Aşkım Şarkı Sözü
03. Hadise - Prenses Şarkı Sözü
04. Hadise - Bu Aralar Şarkı Sözü
05. Hadise - Tokat Şarkı Sözü
06. Hadise - İstisna Şarkı Sözü
07. Hadise - Çok Yaşa Şarkı Sözü
08. Hadise - Tavsiye Şarkı Sözü
09. Hadise - Yolumun Işığı Şarkı Sözü
10. Hadise - Tavsiye (Street Fabulous Remix)
11. Hadise - Yaz Günü (Street Fabulous Remix)


hadise şarkı sözleri 2014,hadise yeni şarkıları 2014, hadise yeni şarkısı prenses sözleri, 2014 prenses sözleri hadise, hadise prense sözleri, hadise prenses şarkısı 2014

2 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.