yeni şarkı sözleri

HADİSE - NERDESİN AŞKIM ŞARKI SÖZÜ

HADİSE NERDESİN AŞKIM ŞARKISI 2014

Bu gece geliyorsun! Mazeretin yok !
Marşla yürüyorsun! Bahanen çok.
Bana yine baldan tatlı geliyorsun
Aşkı veriyorsun oh!

O güzel gözlerini, doktora götürüyorsun,
Yakını göremiyorsun, Niye beni kesemiyorsun,
Ay aman! Zillerimi çalıp nereye kaçıyorsun,
Körebe mi oynuyorsun, dolaba mı saklıyorsun.

Neredesin aşkım?
Buradayım aşkım
Neredesin aşkım?
Buradayım aşkım
Kara kara gecelere perde çekiyorsun
Aşka geliyorum oh !
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Çikolata verdim karnın tok,
Aşk büyüsü mü bu zehirli ok,
Bana yine baldan tatlı geliyorsun,
Aşkı veriyorsun oh!

HADİSE 2014 TAVSİYE ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Hadise - Yaz Günü Şarkı Sözü
02. Hadise - Nerdesin Aşkım Şarkı Sözü
03. Hadise - Prenses Şarkı Sözü
04. Hadise - Bu Aralar Şarkı Sözü
05. Hadise - Tokat Şarkı Sözü
06. Hadise - İstisna Şarkı Sözü
07. Hadise - Çok Yaşa Şarkı Sözü
08. Hadise - Tavsiye Şarkı Sözü
09. Hadise - Yolumun Işığı Şarkı Sözü
10. Hadise - Tavsiye (Street Fabulous Remix)
11. Hadise - Yaz Günü (Street Fabulous Remix)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.