yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - KADER ÇIKMAZI ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA-KADER ÇIKMAZI ŞARKISI 2014

Ağlamak istiyorum
Terke et beni
Sevmek istemiyorum
Artık kimseyi
Bundan sonra boyun eğmem
Kaderime...

Dert çeke çeke dermansız kaldım
Kader çıkmazından dönmek istedim, dönemedim
Dert çeke çeke dermansız kaldım
Kader çıkmazından dönmek istedim, dönemedim
Kader çıkmazından...

Perişan olsam kim ağlar ki bana
Seven kavuşmaz dünya yıkılsa
Kıyamet kopacak bir gün nasıl olsa
Perişan olsam kim ağlar ki bana
Seven kavuşmaz dünya yıkılsa
Kıyamet kopacak bir gün nasıl olsa
Kader çıkmazından...

Şimdi ağlıyorum
Çare arıyorum
Ağlasam gülsem de
Derdime çare arıyorum
Kader çıkmazından...

Perişan olsam kim ağlar ki bana
Seven kavuşmaz dünya yıkılsa
Kıyamet kopacak bir gün nasıl olsa
Perişan olsam kim ağlar ki bana
Seven kavuşmaz dünya yıkılsa
Kıyamet kopacak bir gün nasıl olsa
Kader çıkmazından...

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.