yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - GERÇEK LAZIM ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA-GERÇEK LAZIM ŞARKISI 2014

Yol alamaz aşk bana uzak.
Sanki karşılaşamam beni yorar.
Gelecekse, gönlüm ona yılları açar.
Kalacaksa, gitmelere ne gerek var.

Söz veriyorum kalbime, yürüyorum.
Son kere değil sonsuza bekliyorum.
Ah kaçılacak bir yerim ol
Koşarak gel Sar yakala aşkı getir.

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Yol alamaz aşk bana uzak.
Sanki karşılaşamam beni yorar.
Gelecekse, gönlüm ona yılları açar.
Kalacaksa, gitmelere ne gerek var.

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Beni yine bul, bana yine kal senelerce
Diyemem ona içime batıp,
Saklanacak yerim ol.
Yerim ol... Yerim ol...

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.