yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - BANA DOKUNMA ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA-BANA DOKUNMA ŞARKISI 2014

Çok var sabaha daha
Nasıl geçecek saatler
Duvarlara baka baka
Biliyorum sonunda
Biteceksin içimde
Ama zamanı değil daha

Bana dokunma
Bana dokunma
Sakın konuşma
Unutulmak zor
Çekip gidesim var uzaklara

Bana dokunma
Bana dokunma
Nedense sana inandım ama
Aşk sürükler hep ayrılıklara

Çok var sabaha daha
Nasıl geçecek saatler
Duvarlara baka baka
Biliyorum sonunda
Biteceksin içimde
Ama zamanı değil daha

Bana dokunma
Bana dokunma
Sakın konuşma
Unutulmak zor
Çekip gidesim var uzaklara

Bana dokunma
Bana dokunma
Nedense sana inandım ama
Aşk sürükler hep ayrılıklara

Bana dokunma canım acıyor
Nedense sana inandım ama
Aşk sürükler hep ayrılıklara

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.