yeni şarkı sözleri

2020 ZEYNEP BASTIK USLANMIYOR BU ŞARKI SÖZLERİ

2020 ZEYNEP BASTIK USLANMIYOR BU ŞARKI SÖZLERİ

Ay ay ay ay yanıyorum
Ay ay ay ay çok fena
Ay ay ay ay yağ yağmur
Mum misali eriyorum
Eyvah yürüyorum bak
Ateşe doğru
Bir şey yap
Bu aşk bu
Allah’tan korkmaz
Kuldan utanmaz
Heyhat

Ama sen onu gel anlat kalbe
Yürüyor önümde büyük harbe
Darbe üstüne darbe
Uslanmıyor bu

Ama sen onu gel anlat kalbe
Yürüyor önümde büyük harbe
Darbe üstüne darbe
Uslanmıyor bu

Ay ay ay ay yanıyorum
Ay ay ay ay çok fena
Ay ay ay ay yağ yağmur
Mum misali eriyorum
Eyvah yürüyorum bak
Ateşe doğru
Bir şey yap
Bu aşk bu
Allah’tan korkmaz
Kuldan utanmaz
Heyhat

Ama sen onu gel anlat kalbe
Yürüyor önümde büyük harbe
Darbe üstüne darbe
Uslanmıyor bu

Ama sen onu gel anlat kalbe
Yürüyor önümde büyük harbe
Darbe üstüne darbe
Uslanmıyor bu

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.