yeni şarkı sözleri

ZEYNEP BASTIK ÇUKUR ŞARKI SÖZLERİ

ZEYNEP BASTIK ÇUKUR ŞARKI SÖZLERİ

Tenim söver dilim döver
Gitmem yine de
Çıkmazda aklım
Benden ne yarattın
Hiç gitme diye
Büyüler yaptım
Görüyorum önümde
Bitmeyecek sensizliği
Ben biliyorum
Sen asla bilme bensizliği

Alışırsın diyorsun
Ben buna hiç alışamam
Ürküyorum diyorsun
Beni de anla o zaman
Çok yalnızım çok
Ama asla yalnız kalamam
Korkma o çukurdan
Seni ben alıcam

Alışırsın diyorsun
Ben buna hiç alışamam
Ürküyorum diyorsun
Beni de anla o zaman
Çok yalnızım çok
Ama asla yalnız kalamam
Korkma o çukurdan
Seni ben alıcam

Zeynep Bastık yeni şarkısı Çukur ilk kez Harbiye açıkhava konserinde seslendirdi. 2019 Zeynep Bastık Çukur şarkısının sözleri en kısa zamanda burada olacak. Şarkının sözleri Zeynep Bastık'a, müziği ise Zeynep Bastık ve Çağrı Telkıvıran'a ait Çukur şarkısını en kısa zamanda yayınlanacak...

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.