yeni şarkı sözleri

GÜLİZ AYLA BİLİRKİŞİ ŞARKI SÖZLERİ

GÜLİZ AYLA BİLİRKİŞİ ŞARKI SÖZLERİ

Neden geçersin hep uzaktan
Bizim ki can değil mi ?
Bıktık kapıda nöbetten
İçimiz şişti!

Hayranınız ufaktan
Hepimiz çok beğendik
Oluyoruz meraktan
Bu kimin nesi?

Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden
Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden

Hadi dans edelim
Tut elimi gidelim
Tipe bak valla yerim

Bilirkişi benim
Seni inceledim
Şahaneden bir adım öndesin

Hey bayim bak buradayız
Daha ölmedik ayaktayız
Fark edece şurada !

Hayranınız ufaktan
Hepimiz çok beğendik
Oluyoruz meraktan
Bu kimin nesi?

Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden
Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden

Hadi dans edelim
Tut elimi gidelim
Tipe bak valla yerim

GÜLİZ AYLA 2017 PARLA ALBÜMÜ ŞARKILARI

1. Güliz Ayla - Benim Adım Yalnızlık
2. Güliz Ayla - Bilirkişi
3. Güliz Ayla - Diğer Yarım
4. Güliz Ayla - Gelsin Öpsün Kalbimi
5. Güliz Ayla - Hodri Meydan
6. Güliz Ayla - Uyar Bana
7. Güliz Ayla - Yetmedi Mi
8. Güliz Ayla - Öldür Beni

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.