yeni şarkı sözleri

GÜLİZ AYLA BENİM ADIM YALNIZLIK ŞARKI SÖZLERİ

GÜLİZ AYLA BENİM ADIM YALNIZLIK ŞARKI SÖZLERİ

Ben derdimi güneşe aya
Anlatırım hiç durmadan
Ne dersen de şikayet de
Anlatırım hiç susmadan

Ay yorgun ben yorgun
Kuş sıkılmış kafesten
Ben çıplak yalnız bir kaya
Beslenirim teklikten ah

Benim adım yalnızlık
Adamım yalnızlık
Siz hepiniz ben tekim Korkmuyorum

GÜLİZ AYLA 2017 PARLA ALBÜMÜ ŞARKILARI

1. Güliz Ayla - Benim Adım Yalnızlık
2. Güliz Ayla - Bilirkişi
3. Güliz Ayla - Diğer Yarım
4. Güliz Ayla - Gelsin Öpsün Kalbimi
5. Güliz Ayla - Hodri Meydan
6. Güliz Ayla - Uyar Bana
7. Güliz Ayla - Yetmedi Mi
8. Güliz Ayla - Öldür Beni

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.