yeni şarkı sözleri

TARKAN BİZ ÇOCUKKEN ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN BİZ ÇOCUKKEN ŞARKI SÖZLERİ

Biz Çocukken
Ne Güzel Çiçekli Kırlardık
Biz Çocukken
Rengarenk Düş Kanatlı Kuşlardık
Bir Masalda Saklanan
Günahsız Melekler
Çok Uzakta, Kutuda
Sulan Berrak Pınardık
Biz Her Mevsim Yazdık
Hep Aşk, Hep Sevdaydık
Her Gün Döndü Dünya
Kimdik, Kim Olduk?
Biz Her Mevsim Yazdık
Hep Aşk, Hep Sevdaydık
Her Gün Döndü De Dünya
Kim, Kim, Kim Olduk?
Asla Bitmez Hayatta
Güneşli Yarınlar
Her Yürekte Yaşayan
Bir Çocuk Varsa Umut Var
Biz Her Mevsim Yazdık
Hep Aşk, Hep Sevdaydık
Her Gün Döndü Dünya
Kimdik, Kim Olduk?
Biz Her Mevsim Yazdık
Hep Aşk, Hep Sevdaydık
Her Gün Döndü De Dünya
Kim, Kim, Kim Olduk?
Bir Kırık Ayna Tuttu
Güldü Halime Zaman
Bak, Dedi
İşte Bu Senden Geriye Kalan
Bir Gölge Gördüm
Solgun Yılların Yorgun İzi
Ah, Dedim
Hayatın Elinde Bi Çare İnsan

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.