yeni şarkı sözleri

YILDIZ TİLBE TEK ÇAREN OLSAYDIM ŞARKI SÖZLERİ

yıldız tilbe 2018
YILDIZ TİLBE TEK ÇAREN OLSAYDIM ŞARKI SÖZLERİ

Hayattan ders aldım ben de
Kazandım da kaybettim de
Herşeyi görmüş aklım sende
Bir o yana bir bu yana, sallanıyor rüzgarında

Bir gemi olsaydım, kıyına varsaydım
Bir gece olsaydım, sana uzansaydım
Aşk yolun olsaydım, arayıp bulsaydın
Tek çaren olsaydım, sevip kurtulsaydın
Hayattan çok çektim ben de
Kabul ettim reddettikçe
Kalbim düştü kalesinde
Sen bir yana ben bir yana
Çözen de aşk bağlayan da
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Bir gemi olsaydım, kıyına varsaydım
Bir gece olsaydım, sana uzansaydım
Aşk yolun olsaydım, arayıp bulsaydın
Tek çaren olsaydım, sevip kurtulsaydın

YILDIZ TİLBE 2018 KIŞ GÜLLERİ ALBÜMÜ ŞARKILARI

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.