yeni şarkı sözleri

TARKAN O SEVİŞMELER ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN O SEVİŞMELER ŞARKI SÖZLERİ

Öperdim Ellerinden Sonrada Gözlerinden
Yanaklarından En Çokta Dudağından
Ah Nasılda Bilirdin Şu Kalbimden Geçeni
Sen İçimde Kaybolurken Ben Sende Bulurdum Kendimi
O Sevişmeler, Sevişmeler, Sevişmeler
Bir Aşk Savaşında Yenildiler, Ezildiler
Aşk Kapısında Gül Kokusuna Hasrettiler
O Sevişmeler, Sevişmeler, Sevişmeler
Bir Aşk Savaşında Yenildiler, Sefildiler
Gece Yarısında Yalnızlığa Esirdiler
Düştü Aşkın Son Kalesi, O Sevişmeler
İki Beden Yan Yana Sanki Kış Uykusunda
Ilık Baharı Sımsıcağı Vardı
Sabırsızca Beklerdik Gecenin Doğmasını
Kavuşunca Birden Yıldız Yıldız
Nasıl Parlardık Sabahlara Dek

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.