yeni şarkı sözleri

OĞUZHAN KOÇ KÜSME AŞKA ŞARKI SÖZLERİ

OĞUZHAN KOÇ KÜSME AŞKA ŞARKI SÖZLERİ

Hata bizde herşeyi söylemişler
Ne lazımsa şu sevdaya
Söz gümüşse sükut altın demişler
El aç, Dua et Allaha

Gurur aşkı korur sanırsın
Ama zaman
Sabredenin yanında olur
Bir gün hiç çalmazsa kapın
Hep boşluksa yanın
Çok yanar canın.İşte o an

Gözler mi dolar
Ellermi yanar
Dillermi susar
Özlediğin zaman
Sabret arkadaş bir güneş doğar
Her gecenin sabahına
Elbet her gidenin yeri dolar
Aman sakın küsme aşka

Gözler mi dolar
Eller mi yanar
Diller mi susar
Özlediğin zaman
Sabret arkadaş bir güneş doğar
Her gecenin sabahına
Elbet her gidenin yeri dolar
Aman sakın küsme aşka

oğuzhan koç gözlermi dolar şarkısı, 2017 oğuzhan koç yeni şarkısı sözleri, gözler mi dolar eller mi yanar sözleri

25 yorum:

  1. Adsız13 Nisan

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız25 Mayıs

      ŞARKI ÇOK GÜZEL

      Sil
    2. Adsız25 Mayıs

      EN SEVDİĞİM ŞARKI BANA GÖRE HALİL SEZAİ NİN İSYAN ŞARKISI

      Sil
  2. Adsız13 Nisan

    çok güzelllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  3. harika bir sarki bayiliyorum bu adama en sevdigim sanatci konserine gittim gordum fotografim bile var tanistik babamin bir alie sirketi var orada kalmisti baya sohbet etmistik cok harika bir adam soruları ababilrirm hakkinda herseyi biliyorum

    YanıtlaSil
  4. Adsız05 Mayıs

    muhteşem

    YanıtlaSil
  5. Adsız11 Mayıs

    herşeyiiiii

    YanıtlaSil
  6. Adsız17 Mayıs

    ya bu şarkıya bayılıyorum bu şarkı aşkımla benim şarkım kasım sana sesleniyorum seni çooooooooooooook seviyorum sen benim herşeyimsin

    YanıtlaSil
  7. Adsız22 Mayıs

    BENCE GÜZEL DEYİL HARİKA.......

    YanıtlaSil
  8. Adsız23 Mayıs

    çok güzel ❤❤😘❤❤😘❤😘❤😘❤😘❤😘❤😘😘❤❤❤

    YanıtlaSil
  9. Adsız23 Mayıs

    güzel deyil harika efsane cok mütüşlü bayılıyorum hayatımın aşkı❤💕💖💞💖💘💓❣💜💚❤💙💛🖤💕💗💝😍😍

    YanıtlaSil
  10. Adsız23 Mayıs

    güzel yazmışsınız sözleri bir eksik yok ellerinize sağlık çevirici abiler

    YanıtlaSil
  11. Adsız24 Mayıs

    çok güzel bir şarkıdır bu şarkı şarkıdır şarkıdır şarkının şarkısıdır oğuzun şarkısıdır

    YanıtlaSil
  12. Adsız24 Mayıs

    çok güzel bir şarkıdır bu şarkı şarkıdır şarkıdır şarkının şarkısıdır oğuzun şarkısıdır

    YanıtlaSil
  13. Mert bunu okumuşsan eğer, seni sevdiğimi bil, umarım seninle gelecekte karşılarız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız02 Temmuz

      Sen misin? Bende seni seviyorum kadere bak burada mı karşılaşacaktık...

      Sil
    2. Adsız20 Kasım

      oğuz abi beni tanıyormusun

      Sil
  14. Adsız20 Kasım

    cok güzel elerinize sağlık Oğuzhan abi

    YanıtlaSil
  15. En cok dinledigim sevdigim sarkilardan bitanesi.
    Bu Seni cok seviyorum ZeynoşuM.M&Z

    YanıtlaSil
  16. Sarki sozleri cok guzel olmus en cok dinledigim ve sevdiğim sarkilardan bitanesi .
    Seni çok seviyorum ZeynoşuM.M&Z

    YanıtlaSil
  17. Abi şarkı ayrı güzel kilibi ayrı güzel

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.