yeni şarkı sözleri

AYDIN KURTOĞLU TÜH TÜH SÖZLERİ

aydın kurtoğlu tüh tüh
AYDIN KURTOĞLU TÜH TÜH ŞARKI SÖZLERİ

Ne yazık bitti artık
İki yüzlü macera
Ben bu resmi çok çektim
Pozlarin yalan dolan
Artık anlamı yok
Kalbine süpürdüm kalanları
Sen de süslü laf çok
Külahıma üfle yalanlarını

Şeytana uyanlara ay ay ay...

Aşk haddini bildirir
Silmez asla adını bir kenara yazıpta
İki vah vah bir tüh tüh beni hatırla
Yediğin her kazıkta

Aşk haddini bildirir
Silmez asla adını bir kenara yazıpta
İki vah vah bir tüh tüh beni hatırla
Yediğin her kazıkta

8 yorum:

  1. Adsız01 Mayıs

    Güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  2. Adsız09 Mayıs

    bayılıyorum her zaman dinliyorum hatta bugün müzik dersinde söylüyeceğim hayranınım aydın kurtoğlu

    YanıtlaSil
  3. Adsız10 Mayıs

    bu şarkıyı çok seviyorum en az günde üç kez dinlemek zorundayım aydın kurtoğlu sizi ve babanız cengiz kurtoğlu yu sürekli takip ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Adsız11 Mayıs

    Sözleri çok hoşuma gitti her dinledikçe birisini hatırlatıyor

    YanıtlaSil
  5. Adsız11 Mayıs

    Cok güzel bagılıyorum bu sarkiya cok anlamlı sarkı

    YanıtlaSil
  6. Adsız17 Mayıs

    muhteşem yaaaaa :) hele ki nakarat ... bu sesimle ben bile bağırttırıyom sarkıyı

    YanıtlaSil
  7. Adsız17 Mayıs

    güzel miş bu arada( aynen aydın abi aşk haddini bildirir silmez asla adını bir kenara yazıpta (şeytana uyanlara ay ay ay ay ...

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.