yeni şarkı sözleri

EDA - NİHAYET ŞARKI SÖZÜ

eda-nihayet
EDA-NİHAYET ŞARKI SÖZÜ

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...

Bir bilsen ne kadar çok bekledim
Gözlerin gözlerime değsin diye
Bir bilsen ne uzun yollar geldim
Taş kalbin benimle erisin diye

Öpüşmedim,
Sevişmedim.
Seni kimseye değişmedim.
Sadece seni bekledim.
Sabrettim ve dua ettim.

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...

EDA RESURRECCION NİHAYET ALBÜMÜ ŞARKILARI

  1. Nihayet
  2. Beni Bana Bırakın
  3. Oldu Canım Tabi 
  4. Cam Kırıkları
  5. Seni Seçti 
  6. Bir İçim Su
  7. İki Durak
  8. Mercan Kayası 
  9. Kor Ateşler 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.