yeni şarkı sözleri

ŞENAY LAMBAOĞLU - KALBİM ŞARKI SÖZÜ

ŞENAY LAMBAOĞLU-KALBİM ŞARKI SÖZÜ

Bazı sorular vardır ki cevabı çoktan unutulmuş
Kurduğum bütün o hayaller bir anda yerle bir olmuş
Kalbim kırık biçare dipteyim
Biten bir aşkın etkisindeyim hala
Kalbim kırık biçare dipteyim
Ve maalesef etkisindeyim
Çünkü ben uyumadan hala
Seni katıyorum dualarıma
Ve şunu bil ki ben asla
Koşul koymuyorum aramıza
Sadece bekliyorum
Öylece bekliyorum
Ve umuyorum ki
Sen de istiyorsun beni
Bekliyorum öylece bekliyorum
Ve umuyorum ki sen de özlüyorsun

ŞENAY LAMBAOĞLU - ZARF TÜMLECİ ALBÜMÜ ŞARKILARI
01. Belki De
02. Eksik
03. Hava Kara
04. Hayal Meyal
05. Kadifeden Kesesi
06. Kalbim 
07. Kalbim (Radio Version)
08. Kayıplarımız
09. Kuş
10. Sıcaklardandır
11. Su
12. Zarf Tümleci


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.