yeni şarkı sözleri

YALÇIN KONUK - AY IŞIĞINDA ŞARKI SÖZÜ

YALÇIN KONUK - AY IŞIĞINDA ŞARKISI

Ne kadar kaldı aşkıma
Aşkın sonsuz tadına varmaya
Soğuk yalnız karanlık geceye
Sonun geldi artık demeye
Geç mi kaldım benim olman için
Dönüp dolaşıp hep aynı yerdeyim
Yıllar geldi geçti değişmedim
Yolumu kaybettim yarını görmedim
Elveda deme deme deme
Dur bekle, dokunma uzaklaşma
Nefes alma donup kal orda
Ay ışığında karanlıkta
Yüzümden gölgen akar
Sakın gitme konuşma sadece kal
Saçın yüzünde vurup yalan olma
Gün ışığında şafağın alevinde
Ruhum yüzer üstünde
Cinnet cennetyan yana aşkta
Güneş benim gibi ölüyor ufukta
Gecede örter üstümü usulca
Yolumu kaybettim yarını görmedim
Elveda deme deme deme
Dur bekle dokunma uzaklaşma
Nefes alma…donup kal orda
Ay ışığında karanlıkta
Yüzümden gölgen akar
Sakın gitme konuşma sadece kal
Saçın yüzünde vurup yalan olma
Gün ışığında şafağın alevinde
Ruhum yüzer üstünde
Dur bekle dokunma uzaklaşma
Nefes alma donup kal orda
Ay ışığında karanlıkta
Yüzümden gölgen akar
Sakın gitme konuşma sadece kal
Saçın yüzünde vurup yalan olma
Gün ışığında şafağın alevinde
Ruhum yüzer üstünde

YALÇIN KONUK - KUSU GÜZELDİR ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Yalçın Konuk-Ay Işığında Şarkısı
02- Yalçın Konuk-Hepsi Biraz Daha Sevesin Diye Şarkısı
03- Yalçın Konuk-Düne Dönsem Şarkısı
04- Yalçın Konuk-Leyla Şarkısı
05- Yalçın Konuk-I Have Got Better Things To Do Şarkısı

yalçın konuk ay ışığında sözleri, yalçın konuk ay ışığında şarkısı, 2014 yalçın konuk, ne kadar kaldı aşkıma şarkısı, dur bekle dokunma uzaklaşma şarkısı yalçın konuk sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.