yeni şarkı sözleri

NİLÜFER (ZAKKUM) - AGORA MEYNANESİ ŞARKI SÖZÜ

NİLÜFER (ZAKKUM) - AGORA MEYNANESİ ŞARKISI

Burası agora meyhanesi
Burada yaşar aşkların
En divanesı en şahanesi

Bu gece benim gecem
Bu gece benim gecem
Cama vuran her damlada
Seni hatırlıyorum
Ve sena susuzluğumu

Bu aksam ümitlerimi
Meze yapıp içiyorum
İçiyor içiyorum.
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Bu gece benim gecem
Bu gece benim gecem
Cama vuran her damlada
Seni hatırlıyorum
Ve sena susuzluğumu

NİLÜFER 13 DÜET ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Nilüfer & Gripin - Hatıralar Haya Oldu Şarkısı
02-Nilüfer & Gece - Başıma Gelenler Şarkısı
03-Nilüfer & Emre Aydın - Son Perde Şarkısı
04-Nilüfer & Bulutsuzluk Özlemi - Her Yerde Kar Var Şarkısı
05-Nilüfer & Feridun Düzağaç - Kavak Yelleri
06-Nilüfer & Kargo - Yaşamak Ne Güzel Şey Şarkısı
07-Nilüfer & Mor ve Ötesi - Dokun Bana Şarkısı
08-Nilüfer & Vega - Ta Uzak Yollardan Şarkısı
09-Nilüfer & Model - Şov Yapma Şarkısı
10-Nilüfer & Manga - Eğrisi Doğrusu Şarkısı
11-Nilüfer & Zakkum - Agora Meyhanesi Şarkısı
12-Nilüfer & Pinhani - Dünya Dönüyor Şarkısı
13-Nilüfer & Çilekeş - Değişir Dünya Şarkısı

nilüfer feat zakkum agora meyhanesi sözleri, zakkum bu gece benim gecem sözleri, agora meyhanesi şarkı sözleri nilüfer, nilüfer zakkum düeti agora meyhanesi, nilüfer-zakum aora meyhanesi şarkı sözü 2014, zakkum nilüfer düeti bu gece benim gecem şarkı sözü

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.