yeni şarkı sözleri

SILA - VAZİYETLER ŞARKI SÖZÜ

SILA-VAZİYETLER ŞARKISI

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun be narin
Bilenlere de danıştım
Hiçbiri ne âlim ne zâlim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış 


Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Başa bela bağlanıyorsan
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan
Mutluysan amenna
Şarkılardan hal tutmuyorsan

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

SILA YENİ AY ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Sıla Yabancı Şarkısı
02- Sıla Vaziyetler Şarkısı
03- Sıla Yeter Şarkısı
04- Sıla Reverans Şarkısı
05- Sıla Sevgili Kaybım Şarkısı
06- Sıla Merhabalar Şarkısı
07- Sıla Doldur Şarkısı
08- Sıla Hediye Şarkısı
09- Sıla Saki Şarkısı
10- Sıla Tamam mıyız Şarkısı
11- Sıla Yabancı (Bedük) Şarkısı
12- Sıla Geldik Şarkısı

sıla bu vaziyetler şarkısı, sıla şarkısı vaziyeter sözleri, bu vaziyetler hayra alamet değil şarkısı,  sıla aklımı nerde düşürdüm sözleri,yine beni buldu eziyetler şarkısı sıla, SİLA SARKİ SOZLERİ

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.