yeni şarkı sözleri

SEDA TRİPKOLİC - BAĞLIYIM SANA ŞARKI SÖZÜ

SEDA TRİPKOLİC - BAĞLIYIM SANA ŞARKISI

Ben bitmedim
Sensiz hiç tükenmedim
Ayrılığın acısı
Kalbimde küllenir

Öyle yaşarım
Bir an bile bıkmadım
Sana söz sevgilim
Mahşere kadar sol yanım

Bağımlıyım sana
Hapsolmuşum kokuna
Sen gelmeden uyumam
Vicdanım rahat bırakmaz

Yakarsın gecemi,
Avutmaz resmin beni
Herkes böyle yanmaz
Benim gibi sevgilim

Bağımlıyım sana
Hapsolmuşum kokuna
Sen gelmeden uyumam
Vicdanım rahat bırakmaz
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Yakarsın gecemi,
Avutmaz resmin beni
Herkes böyle yanmaz
Benim gibi sevgilim

SEDA TRİPKOLİC 2013 SANA SÖZ ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Seda Tripkolic Bağlıyım Sana Şarkısı
02. Seda Tripkolic Sana Söz Şarkısı
03. Seda Tripkolic Boş Adamsın Şarkısı
04. Seda Tripkolic Ellerinle Yıkamazsın Sevdamı Şarkısı
05. Seda Tripkolic Aşk Deyince Sen Şarkısı
06. Seda Tripkolic Acım İçerde Şarkısı
07. Seda Tripkolic Melekler Ağladı Şarkısı
08. Seda Tripkolic Adam Olsaydın Şarkısı
09. Seda Tripkolic Karardı Gündüzler Şarkısı
10. Seda Tripkolic Üşüyorum Şarkısı
11. Seda Tripkolic Markalı Çanta Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.