yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - ZITLAR DÜNYASI ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA-ZITLAR DÜNYASI ŞARKISI

Günlerin getirdiği götürdüğünden az
Sen kusursuz varlığınla bana günah yaz
Aşkı verdin, bari koru benden alma.

Göklerin krallığına gözüme diksem
Dünyanın çamurundan  kurtulabilirsem
Hani melektim yerde kanadım kırılmış

Ara durursun
Beni bulursun
Zıtlar dünyasında
Kaybolursun
Adam sensin
Kadın sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin

Hangi ses var içimde diyen sensin
Duyan sensin
Beni halden hale döndüren sensin
Ağlatan sensin
Güldüren sensin

Günlerin getirdiği götürdüğünden az
Sen kusursuz varlığınla bana günah yaz
Aşkı verdin, bari koru benden alma.

Göklerin krallığına gözüme diksem
Dünyanın çamurundan  kurtulabilirsem
Hani melektim yerde kanadım kırılmış

Ara durursun
Beni bulursun
Zıtlar dünyasında
Kaybolursun
Adam sensin
Kadın sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin
Aşkın içine düşüp yanan sensin

Hangi ses var içimde diyen sensin
Duyan sensin
Beni halden hale döndüren sensin
Ağlatan sensin
Güldüren sensin

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.