yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - NACI EN ALAMO ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA - NACI EN ALAMO ŞARKISI

No tengo lugar
Adsız yerlerden geldim
Y no tengo paisaje
Toprağım yok
Yo menos tengo patria
Anavatanım yok

Con mis dedos hago el fuego
Ateşler yakıyorum parmaklarımda
Y con mi corazon te canto
Sana şarkılar söylüyorum kalbimle
Las cuerdas de mi corazon lloran
Yürek telim gönül yakıyor

Naci en alamo
Alamoda doğdum
Naci en alamo
Alamoda doğdum
No tengo lugar
Yerim yok
Y no tengo paisaje
Toprağım yok
Yo menos tengo patria
Yurdum yok

Naci en alamo
Alamoda doğdum
Naci en alamo
Alamoda doğdum
Ay cuando canta
Böyledir bizim çingene kadınlarımız
y Con tus dolores
Acıyla şarkı söylediğinde

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.