yeni şarkı sözleri

BURAY & CEREN GÜNDOĞDU BENİ AFFET ŞARKI SÖZLERİ

BURAY & CEREN GÜNDOĞDU BENİ AFFET ŞARKI SÖZLERİ

Beni affet, affet beni

Saramadım seni hakettiğin gibi

Kafamda bin düşüncenin ayak sesi

Göremedim görmem gerekeni

Kuşlar beni sana hatırlatırsa

N'olur ihmal etme dinlemeyi

Yollar seni bana çıkarıyosa

Koş git en uzağa

Yok sevme beni

Kuşlar beni sana hatırlatırsa

N’olur ihmal etme dinlemeyi

Yollar seni bana çıkarıyosa

Koş git en uzağa

Yok sevme beni

Beni affet, affet beni

Gururumu ve bitmeyen endişemi

Tanımamıştım hiç senin gibisini

Aşkın kör etti şu gözlerimi

Kuşlar beni sana hatırlatırsa

N’olur ihmal etme dinlemeyi

Yollar seni bana çıkarıyosa

Koş git en uzağa

Yok sevme beni

Kuşlar beni sana hatırlatırsa

N’olur ihmal etme dinlemeyi

Yollar seni bana çıkarıyosa

Koş git en uzağa

Yok sevme beni

Beni affet, affet beni

Beni affet, affet beni

Beni affet, affet beni

Beni affet, affet beni

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.