yeni şarkı sözleri

MABEL MATİZ AFERİN ŞARKI SÖZLERİ

MABEL MATİZ AFERİN ŞARKI SÖZLERİ

Halleniyorsun deryaya

Yerin yok bi' damlaya, oh

Anlamıyorsun niye geldi

Bu hayvan bu dünyaya

Halleniyorsun deryaya

Yerin yok bi' damlaya, oh

Anlamıyorsun niye geldi

Bu hayvan bu dünyaya

Baktın bana gördün seni

Aynalar anlattı her bi' şeyi

Kırdın da n'oldu karanfili

Tanrıyı üzdün lan aferin

Bak manzaraya oku kendini

Kavgalar anlattı her bi' şeyi

Paryaya çektin azarları

Karmayı bozdun sana aferin

Gel söndürelim, o yüreğin yanıyorsa

Ben ne bileyim

Aşksa ölüm, tadı bu mu?

Gençliğimi bir acı yelin muştası vurdu

Ben ne bileyim

Yaşamanın tadı bu mu?

Halleniyorsun deryaya

Yerin yok bi' damlaya, oh

Anlamıyorsun niye geldi

Bu hayvan bu dünyaya

Baktın bana gördün seni

Aynalar anlattı her bi' şeyi

Kırdın da n'oldu karanfili

Tanrıyı üzdün lan aferin

Bak manzaraya oku kendini

Kavgalar anlattı her bi' şeyi

Paryaya çektin azarları

Karmayı bozdun sana aferin

Gel söndürelim, o yüreğin yanıyorsa

Ben ne bileyim

Aşksa ölüm, tadı bu mu?

Gençliğimi bir acı yelin muştası vurdu

Ben ne bileyim

Yaşamanın tadı bu mu?

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.