yeni şarkı sözleri

REYNMEN MELEK SÖZLERİ

 2021 REYNMEN MELEK ŞARKI SÖZLERİ

Hazır değildim
Bir anda oluverdi
Nasıl anlatsam sana
İçimdeki bu derdi
Olamıyorum ya
Hayallerime mani
Seni bir gün görse güneş
Utanıpta sönerdi

Çok güzelsin yani
Meleksin bu garip çocuksa fani
Düştün gökyüzünden
Gözümdeki halkalar hep senin yüzünden
Hiç yok ki ihtimali 
Ne olur o zaman bu benim halim
Dayanmak çok zor buna
Beni de al yanına O-oo
Beni de al yanına O-oo
Gidelim bu dünyadan O-oo
Beni de al yanına O-ooo-ooo

Geçeceği yok çektiğim dertlerin 
Düzenim kalmadı 
Razıyım her şeye 
Ya beni al ya da öldür 

Beni yor 
Beni boğ 
Beni soy 
Benim ol deli oldum baksana 
Rüyayla yaşamın arasında 
Sıkışıp kaldım inandım ah 
Yalanlarına

Bi yerdeyim yollar
Sonunda diyorlar
Hiç uğraşma bi daha olmaz
Bu saatten sonra

Çok güzelsin yani
Meleksin bu garip çocuksa fani
Düştün gökyüzünden
Gözümdeki halkalar hep senin yüzünden (yüzünden)
Hiç yok ki ihtimali (yüzünden)
Ne olur o zaman bu benim halim
Dayanmak çok zor buna (yüzünden)
Beni de al yanına O-oo-oo 
Beni de al yanına O-oo-oo
Gidelim bu dünyadan O-oo-oo (yüzünden)
Beni de al yanına O-oo-oo (yüzünden)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.