yeni şarkı sözleri

JOKER Bİ KIVILCIM YETER ŞARKI SÖZLERİ

JOKER Bİ KIVILCIM YETER ŞARKI SÖZLERİ 

[Giriş]

Artık merhamet yok

Dönmek geri, ben sevmem goygoy pek

O yüzden alayına tavrım net

Artık baydın Mumble rap

Hâlâ ben tek, siz hepiniz

Wack, wack, wack rapiniz

At sikinde kelebek etkisi gibi tepki çekti priz

Hem de tek bi' diss dahi yapmadım, geri vitessiniz


[Verse]

Umarım tükenir nes’liniz

G-g-game over bittiniz gel!

(Pisi-pisi-pisi-pesimist, hahaha)

Mary Jane, Mary Jane

Burry tek mi çift mi?

Blackjack direkt zevk içindi

Siktir etmekle bitmez ki şimdi

Herkеs bi' ticaret peşinde

Ama Norm Endеr, Ezhel ve Fero

Birden magazin, televizyon gündemlerine girip

"Hello" derken, Elanur, Mero, Reynmen nereden çıktı?

Fenomenlere boyun eğmem, troll beyinlere rol vermem

Oh, yeah man, gol yemem

Altın kolyeli post modern

Afro Trap ve de homojen tipler olsunlar düşman, no problem

Zaten çıktım kontrolden, gezdim hep konser konser

İmzalarken poster moster, sosyal medya ve YouTube fenomenleri

Bağırıyo'lar: "Sözler çok sert!"

Yetmiyo’ kafiyeler bazen

Piyasaları ediyorum kanser, piyasayı da siktir et

Jokzilla'yım artık tanışalım şahsen

Herkes beni mi deniyo' bilemiyorum

Hemen, hemen, Everest'te dengim

Bunu göremiyo'sanız hemen LSD'yi bırakın

Yeni bir heves değil ki rap

Af dilemiyorum o pezevenklerden

Geleneksel yetenek dersi bu hecele istersen

Önüme geçemez acemilere bırakmam mikrofonu

Bu kaderim sersem! Medet bekle cannabisten sen

Hedef seç bu kara listemden

Gerek yok ki, para psikolojilerini bozmuş

Hepsi savaş isterken baltaları gömdüm

Arkamı döndüğüm an hakkımda konuşan o kargaların ömrü bitmek üzere

Rap kavgaları gördüm, evet, rap hep tayfaları böldü

Mete tek başına bu sayfaları döndürürken, kesti kaypakların önünü

Beni bu çaylaklardan ayıran hayvan gibi rhyme yapmaktan ötürü paranoyaklaşmam

Hmm, öyleyse savaşmak şart

Parayı taştan çıkartıp geçtim alayıyla taşşak

Bu yavşakların çarşafı bittiğinde kalıyorlar fener görmüş tavşan misali

Ne yapacaklarını bilmiyorlar, o yüzden bana bulaşıyorlar ancak

Bıktım lan sürtüklerden bahsedip, kültürden dem vuran fütüristiklerden

Bu riski benden başkası kaldıramaz

Sildiğim her lanet ismin markasına istinaden, egoist, pislik, lirisistim halen

Listelere girmek için ağlamayın, sikinizde değilse madem

Bu pis müdahalem, ve mistik hamlem, lirik sıkarken isabet almam

İstisna yok Modd, 242, UZI; fark etmez isminiz birader

Elalem Lil Zey kim bilmiyordu, Onur Dinç ve Redkeys'e rağmen

Beyonce değil ama Gülşen olabilirsin, ama asla değilsin Ayben

Bu piyasada geçmez hiçbir nağmen

Ich bin Turkish Rap king

İlaveten hepiniz oldunuz pişti n'aber?

Komutanım ben içtima ver

Orta sınıf pis bi’ mahalleden çıkmak için müthiş bir bahanem vardı

Gerçekleri şimdi daha sert söylüyorum, artık Jesus Christ man

(Adu-ket)

Pekala keselim tantanayı, rahat olayım arkama yaslanayım

Seyredeyim boktan manzarayı

Kat-la-na-rak çalkalayın

Çarşafı yalayın ve de saçmalayın

Çakma prodüksiyonlarınıza bot bastırın, asla emek harcamayın

Anlamadınız sanırım, yaptığım rap

Çakraların kapalı, bi’ punchla bayıltırım

Mestefe gibi değiştiremem ağzımı her siktiğim canlı yayın

Kusura bakma gerçekleri söylerim, beceremem ki saklamayı

Piyasadaki salaklar gibi rol yapamam, neden sizle arkadaş kalayım?

Her fırsatta darmadağın olmalarına rağmen

Bana laf sallamayı görev edinmiş 50 kilo dallamaları geçtim de

Keişan'ı ne yapmalıyım?

Yine de yoldan sapmamalıyım, rahat takılıp kafaya takmamalıyım

Ama patlamaya hazır bomba gibiyim ve bence Türkçe Rap’in şah damarıyım

Laf kalabalığına vaktim yok, alt tarafı dalga geçiyorum atlamayın

Hatta kalın, bekleyin, çatlamayın

Gidip eskortlara yavşamayın

Kendi kendimin patronuyum niye Ali Ağaoğlu'ndan maaş alayım?

Beynimizle savaşalım isterdim de, hepsinin şarjörü boştu bayım

Kusura bakmayın, bu sıradan kayıt, sikime takmayıp yaptım

Hadi küsuratı hesaplayın, bi' süre saklayın; üstüne oturun saplayın

Küfür yasak mı? Hayırdır, beni saçma sapan şaklabanlardan ayıran esas olayım

“Hayırdır sen beni ne sandın dayı?“, kesin lan adımı sayıklamayı

[Nakarat]

Geri dönüş yok, tersine gidiyorum inadına bu sefer

Söylesene kaybet'cek bi’ şey yoksa ne fark eder?

Karanlık aydınlanır, bi' kıvılcım yeter

Kabusların sonu geldi artık


Geri dönüş yok, tersine gidiyorum inadına bu sefer

Söylesene kaybet'cek bi' şey yoksa ne fark eder?

Karanlık aydınlanır, bi' kıvılcım yeter

Nasıl olsa bitecek bi' gün bütün hikayeler

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.