yeni şarkı sözleri

KORAY AVCI İLLE DE SEN ŞARKI SÖZLERİ

KORAY AVCI İLLE DE SEN ŞARKI SÖZLERİ

Canımı canına katarcasına

Ömrümü uğrunda harcarcasına

Deliler gibi muhtacım sana

İlle de sen, ille de sen

Canımı canına katarcasına

Ömrümü uğrunda harcarcasına

Deliler gibi aşığım sana

İlle de sen, ille de sen

Şu gönlüne bir girebilsem

Dünyalar benim olur

Sensizlik çok zor geliyor bana

İlle de sen, ille de sen

Sensizlik çok zor ey geliyor bana

İlle de sen, ille de sen

Şu gönlüne bir girebilsem

İlle de sen, ille de sen

Şu kalbini bir çalabilsem

İlle de sen, ille de sen

Canımı canına katarcasına

Ömrümü uğrunda harcarcasına

Deliler gibi muhtacım sana

İlle de sen, ille de sen

Canımı canına katarcasına

Ömrümü uğrunda harcarcasına

Deliler gibi vurgunum sana

İlle de sen, ille de sen

Şu gönlüne bir girebilsem

Dünyalar benim olur

Sensizlik çok zor geliyor bana

İlle de sen, ille de sen

Sensizlik çok zor geliyor bana

İlle de sen, ille de sen

Şu gönlüne bir girebilsem

İlle de sen, ille de sen

Şu kalbini bir çalabilsem

İlle de sen, ille de sen

Şu gönlüne bir girebilsem

İlle de sen, ille de sen

Şu kalbini bir çalabilsem

İlle de sen, ille de sen

KORAY AVCI İLLE DE SEN ŞARKI SÖZLERİ


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.