yeni şarkı sözleri

GÜLŞEN-EDİS NİRVANA ŞARKI SÖZLERİ

Bırakamıyorum oluruna

Seni düşünüyorum boyuna

Sen bana vücudun vücuduma

Yaklaşıyor yine sonu Nirvana


Başka biri varsa onu iptal et

Niye utanayım apaçık gayet

Nasıl bir yakışmak bu mübarek?

Taş mısın tüfek misin başıma?


Sahibine gel güzelim 

Belalım, ilahım, afetim

Ne var ne yok meziyetim

Gel göstereyim 


Yarınlar yokmuş gibi yapalım çat hemen olsun olacaklar

Zaten benden sonrası tufan kime olacaksın cüretkar?

Dilime dudağıma karış affetme yürü sarışın bombaEdis

Düşüyorum her haline kaldırma sakın tıkırında pozisyonlar


Yine yükseliyor tansiyon- ve ben

Hissediyorum yanında şampiyon- gibi

Buluruz yolunu aksi zor- ha?

Duygularım dolar gibi artıyor

Yapma, bakışların çağırıyor deli gibi aşka

Uzanıp yanı başımda başlasan raksa

Çıkıp duruyor ateşim bir el atsan, eriyip kalsak

GÜLŞEN-EDİS NİRVANA ŞARKI SÖZLERİ


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.