yeni şarkı sözleri

ECRİN SU ÇOBAN PEMBE GÜNLÜĞÜM ŞARKISI SÖZLERİ

ECRİN SU ÇOBAN PEMBE GÜNLÜĞÜM ŞARKISI SÖZLERİ

Gönlüm büyüktü
Ben küçücüktüm
Çalıştım durmadan
Aşka büründüm
İnandım yılmadım
Bazen üzüldüm
Hasta olsamda
Size mutlu göründüm

Çekmecemde saklı pembe günlüğüm
Hayallerimi hep içine gömdüğüm
Gerçek oldu hepsi bu günlerde
Yenilerini ekledim güzelce

Güçlü oldum hep tuttum sözümü
Sende kur hayal yatma sırtüstü
Dinleme onları göster gücünü
Avuçlarına sığar gökyüzü

Hayallerim vardı benim
Başaracağım hallederim
Sende benim gibi iste yeter

Hayallerim vardı benim
Başaracağım hallederim
Sende benim gibi iste yeter

Gönlüm büyüktü
Ben küçücüktüm
Çalıştım durmadan
Aşka büründüm
İnandım yılmadım
Bazen üzüldüm
Hasta olsamda
Size mutlu göründüm

Çekmecemde saklı pembe günlüğüm
Hayallerimi hep içine gömdüğüm
Gerçek oldu hepsi bu günlerde
Yenilerini ekledim güzelce

Güçlü oldum hep tuttum sözümü
Sende kur hayal yatma sırtüstü
Dinleme onları göster gücünü
Avuçlarına sığar gökyüzü

Hayallerim vardı benim
Başaracağım hallederim
Sende benim gibi iste yeter

Hayallerim vardı benim
Başaracağım hallederim
Sende benim gibi iste yeter

Ooo Aaa

35 yorum:

  1. FAZLA GÜZEL SAYILMAZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız12 Ocak

      cok güzel






      bgdsuwegywdjhhdgddgdggdgdgdgdd


      Sil
  2. Çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel mükemmel 👌😚

    YanıtlaSil
  4. Adsız01 Ocak

    Erçin şu cobandan en sevdiğim şarkı

    YanıtlaSil
  5. Derste arkadaşlarıma söyledim müzik dersinde aşırı beğendiler ve tabi söylemekle de alakası var yani güzel söylersen çok iyi şarkî

    YanıtlaSil
  6. ŞARKI ÇOK GÜZEL BEN SÖYLEDİM BİLE BU ARADA ECRİN SU ÇONBANI TAKİP EDİYORUM

    YanıtlaSil
  7. Ecrin su çobana hayranım

    YanıtlaSil
  8. Ecrin su çobana hayranım

    YanıtlaSil
  9. Ecrin su çobana hayranım

    YanıtlaSil
  10. Ecri su çobana hayranım

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ama sonundaki ooo aaa olmasaydı daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  12. iğrenç bi şarkı

    YanıtlaSil
  13. ben ecrin su çobana aşığım aşkım sevgilim o

    YanıtlaSil
  14. Adsız25 Ocak

    cok guzel bir sarki

    YanıtlaSil
  15. Adsız25 Ocak

    cok guzel bir sarki

    YanıtlaSil
  16. Adsız03 Şubat

    ERCIN SU COBANIN EN SEVDIYIM SARKISI 1 DAKIKA ICINDE OGRENDIM AMMA BENIM BIR JUBEM VAR SANKI BENIMCIN YAZILMIS BOIIR SARKI.......

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel onun kanalını bile takip ediyorum

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir şarkı dinler dinlemez ezberledim çoooooooooooooook
    Güzel ❤️🌹💕❤️🌹💕❤️🌹💕

    YanıtlaSil
  19. Adsız23 Şubat

    ecrin su çobannn çok severim onu hayranıyıım bitanemm

    YanıtlaSil
  20. tek kelimeyle mükemel

    YanıtlaSil
  21. Elif Nur29 Haziran

    Çok iyi bence

    YanıtlaSil
  22. Benim adım Ecrin Meyra ve Ecrin Su Çoban ı çok seviyorum
    Not adasiz

    YanıtlaSil
  23. Adsız08 Temmuz

    Sürekli aynı şeyleri söylüyor şarkı

    YanıtlaSil
  24. Sen kimsin

    YanıtlaSil
  25. çok güzel bir sarkı çok beyendim

    YanıtlaSil
  26. cok güzel bir sarkı

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.