yeni şarkı sözleri

YİĞİT ALP DELİ ŞARKI SÖZLERİ

YİĞİT ALP DELİ ŞARKI SÖZLERİ

Kaçıyoz hep derler nasıl
prim falanda hiç vermem asıl
yürüyorum en tepeye
bakıyorum dostlarım arkamda sırf

Harcarım saçmaksızın ,
dinler anca bizi alçak kısım
sen sınıfta yine kalcakmısın
diyen dostlarda ilerde borçlanmasın

alter egonuzu da kaldıramam
yazdığım sözlerde mantık ara
yoktuk piyasa da yaptık ara
bize kafa tutanınsa bahtı kara

kafamda değişik engeller , umarım
bi gün aga bak denk gelmem size
kur kafanda da denklemler lan
bilim kurgu değil seksenler bu

traji komik dimi bayaa bi
eskiden ünlenme hayali falan
ama bakar anca ahali
bizim sonumuz olamazdı sanayi

geldik babadan dayağı yiyip
çabalıyoz cidden yok halim
hayat be brocum çok adi
AMA BİTMEZ TÜKENMEZ HAYALİMM..

NAKARAT X2
Bu deli sokakları bilene sor anlatsınnn
Senin neyine bu kavga ??
üzerine gelicekler dostunu iyi tanııı
düşmanını hafife almaa..

Ya değişiyo herşey , zamanla değişiyo herşey
rap yapmasam ölürüm harbiden ne yazik ki kötü bi gerçek
arkamdan konuşanlarsa birer birer benim önüme gelcek ,
yiğit alpp herkesi sercekk , göremiyorum bulanık mercek

çek çek yerine gelcek , çıkarcı dostlar eline vercek
yeri gelecek ama gözünü delcek , dostları iyi seç
yenilme bence , herşeyi çözdüm sizde çözün lan ,  baksana senin önünde gerçek
herşey , gider durur ama müzik ruhuma kilitlencek

atıyo kafam benim arada bir , takma hiç deftere karala git
lazım bolca ve para nakitt , garip zamanla be telepatik
yönlerim falanda gelişti , bana derler yiğit git geliştir
zamanla buralara eriştim , YÜKSELİCEM LAN DEMİŞTİM !

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.