yeni şarkı sözleri

MELİKE ŞAHİN KİMİN IZDIRABI ŞARKI SÖZLERİ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTqJpC91mUwJTCf1xbEa6DB2E7hiJpGtlWW4u13RwrieHpWWF3S-8albdkpBlO5soxUOTyIjtt80oxVpGZRMU4IfsWntVw03vt_HUcj5fnYE9BkScngOgz8Zm90ouMxL_EzpGwXt6-HJY/s200/melike-sahin-sarkilari-yeni-sarkisozleri-blogspot-com.jpg MELİKE ŞAHİN KİMİN IZDIRABI ŞARKI SÖZLERİ

Üstümden ne geçti?
Neyi ektim ne biçtim?
Dönmüşse deliye içim,
Neyin çemberinden geçtim?

Şimdi burdan bakınca
Bir sızı konmuş yanıma
Bir soru var dönüyor başımda
Ben kimin ızdırabından geçtim?
Bir soru var dönüyor başım da
Ben kimin ızdırabından geçtim?
yeni-sarkisozleri.blogspot.com

Akşam inince, üzerime çöktüğünde
İnsan kendine soruyor
Doldurdum elimle
Hayır niye benim kaderimde onun ismi duruyor?

Söz: Melike Şahin

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.