yeni şarkı sözleri

TANKURT MANAS ÇENE KEMİKLERİMİ KIRDIM ŞARKI SÖZLERİ

TANKURT MANAS ÇENE KEMİKLERİMİ KIRDIM ŞARKI SÖZLERİ

Tek bar emektara aykırı tarz
Benim ekrana sığmayan sabit kan
Ve de destek az kimi resmen saf
Benim hızlı kral fütüristik rhyme

Dilimi lekeleme de benim ederim
Ona bi ritim uzak amele bu kademede
Bana bile ulaşamadı kapa teneke battle hiphop
Adeleme gene bulaşırım amacına göre bak

Kafana takılı kalır her cümlem
Verim alamadım ona gene koy ünlem
Rap denizinde bi boy ver
Tan Manas ve Tan kanasla gelir her günden

Atarım hatırı kalır boş verdim
Rap sana göre değil ama borç verdim
Çok gelebilir ama benim adımı tanı
Bu tan’ı yakala sıralı bi kelime rap dersi

İçinde kurt var biçim ve kulvar
Kaçında akıl ve kaçında sulh var
Rapi gene mındar edip de bi teknik ürettin
Bilek mi tetikde bu susmaz

Eserim önemi ne ki ve kimene bu kurulu
Düzenek ölümüne varabilir
Ha bikere takdiri toplada
Gel benim her kelimem militer seni yerebilir

Beyni kumanda odaklan o dakkada
Tan militan gibi geldi odana bam
Pimini mimini topla git defol
Patlayıcak olan benim sende bol defo

Dost batak ve toz kapan
Bu boş kafalı gencin sahibi flexti rengim
Ter mürekkebim ilham dibimde bitti
Ve beat açıp kalbi denetlerim

Yakından gelir esintim
Çene kemiklerimi ben kırdım wow
Rahat hat bunu tat vede tatlı flow
Ben hard olurum sen low

Hadi bakalım yine bi kaptırdım
Önüme kattı flowu ben çivi gibi çaktım
Kulakları patladı kan ve hitap
Bu da vokalizasyon tıkandı yol

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.