yeni şarkı sözleri

TÜRKAN HAZAL DEDİ Kİ YOK YOK SÖZLERİ

TÜRKAN HAZAL DEDİ Kİ YOK YOK TÜRKÜ SÖZLERİ

Dedim kaşın Zülfikar mı
Dedi ki yay
Dedim cemalin güzel
Dedi ki ay
Dedim seni seviyorum
Dedi ki vay
Dedim bende gönlün var mı
Dedi ki yok yok
Dedi ki yok yok
Söyledi yok yok

Dedim senin işin nedir
Dedi seyran
Dedim sende sevda mı var
Dedi püryan
Dedim senin neyin vardır
Dedi üryan
Dedim senin malın var mı
Dedi ki yok yok
Dedi ki yok yok
Söyledi yok yok

Dedim senin koynun nedir
Dedi cennet
Dedim beni sever misin
Dedi elbet
Dedim senin yarim kimdir
Dedi Kul Ahmet
Dedim başka yarin var mı
Dedi ki yok yok
Dedi ki yok yok
Söyledi yok yok

Söz-Müzik: Kul Ahmet

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.