yeni şarkı sözleri

VELET UYAN ŞARKI SÖZLERİ

VELET UYAN ŞARKI SÖZLERİ

Verse 1:
Gün gelir de güz gelir mi can
Ben sana gül dedim mi yar
Saka yaptim alinma bana
Sen öyle gulerken hos gelir bahar
Geceniz hayr olsun zaten matemimde kayboldum
Masada hayallerim yanına çay koydum
Biz güneşi sevdik ama ay doğdu
Gölgeme sarıldım ahtım var
Kor düşsün gönlüne yalnız kal
Hava karanlık galiba baskın var
Gece herkesi uykudan almislar
Bütün mahalleyi karakola tıkmışlar
Biz yokken herkese sıkmışlar
Bir de yetmedi kapıları kırmışlar
Umuda kelepçe vurmuşlar.

Nakarat (2x)
Yar her şeyden haberim var
Gözünü seveyim
Bir hayalin içindeyiz
Uyan uyan uyan

Verse 2 :
Bir can deme bir canavarken
Hele ki bu can sana düşkünken
Yar diye bağrıma düşmüştün sen birinin hayalini düşlerken
Düştüm ben üstüme düşme
Usumusken gonlume dusme
Yar elini kolunu cek benden
Cokdan dustu senin masken
Vâd etmem itât etmem
Dostumu karakola ihbar etmem
Sözüm olsun inat etmem, hakkımı da helal etmem
Tutunurum ama yorulurum
Her kanadımı çırptığında vurulurum
Ve düştün gözümden
Gözlerimde uçurumum
Sol yanımda dursun sağ omzun

Nakarat (2x)
Yar her şeyden haberim var
Gözünü seveyim
Bir hayalin içindeyiz
Uyan uyan uyan

Verse 3 :
Sen duymadın ama gelesim var
Sana yeminim var
Baktığın her tarafta gülüşün var
Baktığım her tarafta gülüşüm var
Kimseye demiyorum onu sevesim var.
Gel dedin de sana gelmedik mi yak
Boş ver can yakıyor zaman
Yine ter geliyor sana düşünce yine yara hoş geliyor hayat
Değil arkadasın hep geri kaldın sus kardeş değil hep dostumsun
Dümeni vermeden işimizi verdin, boş yere koşturdun
Bize gülme yeter, yüzünü güldürür derdi veren
Derdimin üstüne ben dert eklerken derman yarama merhem ol gel..

Nakarat (2x)
Yar her şeyden haberim var
Gözünü seveyim
Bir hayalin içindeyiz
Uyan uyan uyan

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.