yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ ZAVALLI ŞARKI SÖZLERİ

İREM DERİCİ ZAVALLI ŞARKI SÖZLERİ

Bu sonuncudan çektiğim kadar
Hiç kimseden çekmedim
Ayrılınca mahvoldu hayatı
Bense damla yaş dökmedim

Ayrılık kolay sonrası olay
Aşkla hiç alay etmedim
Hem dürüsttüm hem ilgiliydim ama
Böyle ruhsuza yetmedim

Sıktı o sahte bakışları
Bana saçmasapan laf sokuşları
Biri söylesin anlamıyor beni
Çıkamaz bana ulaşan yokuşları

Keyfimi bozmasın, ona son uyarı
Bilmiyor yok benim dilimin ayarı
Cariye istiyor canımın kenarı
Kendini zor sanıyor zavallı

Keyfimi bozmasın, ona son uyarı
Bilmiyor yok benim dilimin ayarı
Cariye istiyor canımın kenarı
Ben kül, o kor sanıyor zavallı

Söz: Kerem Güneş

İrem Derici 2018 yeni albümü Sabıka Kaydı 10 Ağustos 2018 tarihinde müzik marketlerde olacak. İrem Derici Sabıka Kaydı albümünde 14 şarkı yer alıyor. Albüme ait şarkı sözleri yakında burada olacak. İşte İrem Derici Sabıka Kaydı albümü şarkıları...

İREM DERİCİ-SABIKA KAYDI ALBÜMÜ ŞARKILARI
01-İrem Derici-Mavi Ekran
02-İrem Derici-Ben Tek Siz Hepiniz
03-İrem Derici-Yanlış Alarm
04-İrem Derici-Kör Değilim
05-İrem Derici-Yazsın Bana
06-İrem Derici-Sevmek Bizim İşimiz
07-İrem Derici-Tek Tabanca
08-İrem Derici-Naş
09-İrem Derici-Nen Var Kuzum
10-İrem Derici-Gel Demen de Yeterdi 
11-İrem Derici-Razıyım Ömür Boyu Yalnızlığa 
12-İrem Derici-Zavallı 
13-İrem Derici-Lay Lay Lom
14-İrem Derici-Gel Demen de Yeterdi (Chill Okan Akı Versiyon)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.