yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ YAZSIN BANA ŞARKI SÖZLERİ

İREM DERİCİ YAZSIN BANA ŞARKI SÖZLERİ


Günler geçmiş, aylar olmuş
Ona ne lüzum var
Yüzüme bir defa gülmedi hayat
Şimdi kahkahalar
Dediler bakıp sağına soluna
Beni arıyormuş
Dönmek isterse istediğim tek
Şartı da buymuş
(Neymiş o?)
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Artık mutlu bir hayatta
Ona ne lüzum var
Kalbim ruhum hep ayakta
Aşka yakınlar
Dediler bakıp sağına soluna
Beni arıyormuş
Dönmek isterse istediğim tek
Şartı da buymuş
(Neymiş o?)
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Yazsın bana, belki dönerim
Yazsın bana, sevdiğini o
Yazsın bana kapımın önüne
Yatsın ya da, oooh
Kaynak: LyricFind
Ulaşabileceğiniz yerler

İrem Derici 2018 yeni albümü Sabıka Kaydı 10 Ağustos 2018 tarihinde müzik marketlerde olacak. İrem Derici Sabıka Kaydı albümünde 14 şarkı yer alıyor. Albüme ait şarkı sözleri yakında burada olacak. İşte İrem Derici Sabıka Kaydı albümü şarkıları...

İREM DERİCİ-SABIKA KAYDI ALBÜMÜ ŞARKILARI
01-İrem Derici-Mavi Ekran
02-Ben Tek Siz Hepiniz 
03-Yanlış Alarm
04-Kör Değilim 
05-Yazsın Bana 
06-Sevmek Bizim İşimiz 
07-Tek Tabanca
08-Naş 
09-Nen Var Kuzum
10-Gel Demen de Yeterdi 
11-Razıyım Ömür Boyu Yalnızlığa 
12-Zavallı 
13-Lay Lay Lom
14-Gel Demen de Yeterdi (Chill Okan Akı Versiyon)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.