yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ MAVİ EKRAN ŞARKI SÖZLERİ

İREM DERİCİ MAVİ EKRAN ŞARKI SÖZLERİ

"Canım, naber, nasılsın?" diye soran yok
Biraz kötü olsam zil takıp oynayan çok
Siz giderken ben dönüyordum
Yalana da dolana da karnım tok
Maddi, manevi, halet-i ruhiyemi
Yediler, yuttular yaşama sevincimi
Yeter dedim artık, kapattım şalteri
Sıyırdım sonunda, kına yakın majesteleri
Bırakın beni kenarda
Kendimle oynayayım
Kimseyle bir derdim yok
Senin alıp veremediğin çok
Çekeyim yorganı kafama kadar
Uyuyayım bir sonraki kışa kadar
Doktor ne der bilinmez
Bu kafaya reseti atana kadar
Çekeyim perdeyi sonuna kadar
Karanlık odaya çökene kadar
Kimseyle hesabım yok
Aramayın beni kıyamete kadar
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor
Lütfen daha sonra denemeye tenezzül bile etmeyiniz
Yeter dedim artık, kapattım şalteri
Sıyırdım sonunda, kına yakın majesteleri
Bırakın beni kenarda
Kendimle oynayayım
Kimseyle bir derdim yok
Senin alıp veremediğin çok
Çekeyim yorganı kafama kadar
Uyuyayım bir sonraki kışa kadar
Doktor ne der bilinmez
Bu kafaya reseti atana kadar
Çekeyim perdeyi sonuna kadar
Karanlık odaya çökene kadar
Kimseyle hesabım yok
Aramayın beni kıyamete kadar
Çekeyim yorganı kafama kadar
Uyuyayım bir sonraki kışa kadar
Doktor ne der bilinmez
Bu kafaya reseti atana kadar
Çekeyim perdeyi sonuna kadar
Karanlık odaya çökene kadar
Kimseyle hesabım yok
Aramayın beni kıyamete kadar
Çekeyim yorganı kafama kadar
Uyuyayım bir sonraki kışa kadar
Doktor ne der bilinmez
Bu kafaya reseti atana kadar
Çekeyim perdeyi sonuna kadar
Karanlık odaya çökene kadar
Kimseyle hesabım yok
Aramayın beni kıyamete kadar

İrem Derici 2018 yeni albümü Sabıka Kaydı 10 Ağustos 2018 tarihinde müzik marketlerde olacak. İrem Derici Sabıka Kaydı albümünde 14 şarkı yer alıyor. Albüme ait şarkı sözleri yakında burada olacak. İşte İrem Derici Sabıka Kaydı albümü şarkıları...

İREM DERİCİ-SABIKA KAYDI ALBÜMÜ ŞARKILARI
01-İrem Derici-Mavi Ekran
02-İrem Derici-Ben Tek Siz Hepiniz
03-İrem Derici-Yanlış Alarm
04-İrem Derici-Kör Değilim
05-İrem Derici-Yazsın Bana
06-İrem Derici-Sevmek Bizim İşimiz
07-İrem Derici-Tek Tabanca
08-İrem Derici-Naş
09-İrem Derici-Nen Var Kuzum
10-İrem Derici-Gel Demen de Yeterdi 
11-İrem Derici-Razıyım Ömür Boyu Yalnızlığa 
12-İrem Derici-Zavallı 
13-İrem Derici-Lay Lay Lom
14-İrem Derici-Gel Demen de Yeterdi (Chill Okan Akı Versiyon)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.